M-am apucat de Game Of Thrones: mini-review

winter_is_coming_4k_wallpaper_by_maisterart-da46mgl

Săptămâna trecută, într-un moment de plictiseală în care teoretic ar fi trebuit să învăț pentru simulări, mi-a venit ideea absolut minunată să mă apuc de arhicunoscutul Game Of Thrones. În caz că nu am deja destule seriale la care să mă uit. Dar am văzut atâtea meme-uri pe care nu le înțelegeam și atâția fani, încât mi-am zis că ar trebui să îmi îmbogățesc cultura din acest punct de vedere.

Cred că m-am mai uitat, acum ceva timp, la vreo 2 episoade. Cu cineva care era pe la sezonul 3, așa că nu înțelegeam mai nimic și puneam întrebări de fiecare dată când apărea în prim-plan un personaj nou. Atunci nu prea mi-a plăcut și nu m-am prins de unde plăcerea asta în a vedea cum se omoară unii cu săbii.

*h

capture-20170319-210458

Acum, după cum s-a putut observa și pe Facebook,  știam doar despre John Snow, mama dragonilor și faptul că se cam moare. Da, din păcate mi-am dat niște spoilere. Importante, aparent. Comentariile mele au fost crema. Spuneam ceva funny cam la fiecare scenă, pentru că eram confuză.

Ce am reținut după 5 episoade?

Incest. John Snow. Winter is coming. Lumea se ceartă. Și se mai și omoară, ocazional. Femeile sunt inferioare. Sex dubioșel. Lupișori. Și probabil mai sunt, dar creierul meu nu prea funcționează în acest moment. Oricum, nu m-am uitat prea mult, așa că încă nu s-a întâmplat cine știe ce. Nu pot să zic că îmi place în mod deosebit, dar merită să încerci. Oricum, e regizat mișto și tot conceptul e foarte interesant.

Tu de ce ai început să te uiți la Game Of Thrones?

 

Lasă un răspuns

