Rap pentru BAC sau cea mai bună idee recentă

*Scurt articol ușor atipic în care îmi prezint entuziasmul

Mi se pare genial. Absoult genial. În sfârșit cineva a combinat materia multă și ciudată cu muzică. Adică ceva pentru noi, elevii secolului XXI, pe care nu-i mai impresionează omorurile cu sapa și certurile pentru pământ. Mi se pare revoluționar. Cea mai bună idee pe care ar fi putut să o aibă cineva legat de asta. Dați-i un premiu lui Psihotrop, vă rog eu. Oricum, presimt că o să devină fenomen sau ceva. Și că o să crească promovabilitatea la BAC.

Bravo, se mai întâmplă și chestii bune. Păcat că nu m-am gândit și eu să-mi structurez comentariile așa, dar nu mă pricep.

Pe bune acum, raportat la societate contemporană, e un mare pas înainte. Metodele de predare deja sunt plictisitoare și să încerci cu disperare să înțelegi ce se întâmplă într-o mulțime de opere diferite e destul de greu. Și asta vine din perspectiva unei persoane care mai are vreo 3 luni până la marele examen care cică îți dictează viața.

Aștept și restul. Tu ascultă aici:

 

PACE.

Lasă un răspuns

