Goodbye, happy place sau despre cum mă mut

IMG_0783

Având în vedere că am supraviețuit celor 4 ani de liceu, se cam apropie momentul să îmi împachetez viața în niște valize și să plec la FACULTATE. Adică să mă mut din Călărași, orașul care mi-a fost acasă în această perioadă și care, cu multele părți negative, mi-a plăcut pentru că era mic și relativ liniștit. Cu toți dubioșii care te fluieră și-ți mai zic „fă dragă pisi”, gunoaiele sau țigăneasca vorbită la ordinea zilei.

Ca să îmi mai testez talentele de fotograf, uite câteva poze cu my happy place, camera mea, locul în care mi-am petrecut atâta timp și în care am trecut prin toate stările emoționale posibile, unde m-am simțit safe. Așa super messy, pentru că eu și curățenia nu suntem chiar BFF. Era o dezordine care mă linștea. Și ai un sentiment destul de ciudat când îți strângi toate lucrurile și constați că nu te mai întorci niciodată aici la fel, în calitatea de locatar, iar în cap îți tot apar flashback-uri.

În general îmi place zona de confort,  dar ador schimbările de tipul unor noi începuturi. Complicate cum sunt, cu acomodare cu tot.  Mă sperie puțin gândul la plecarea mea definitivă la București, pentru că nu pot spune că este orașul meu preferat sau că mă identific prea tare cu aglomerația și gălăgia. Sau că garantez că nu mă pierd. But it’s now or never. 

IMG_0795

IMG_0796

IMG_0797

IMG_0808

IMG_0801

img_0813.jpg

P.S: Am reușit și eu în viața asta să nu omor niște plante.

 

2 gânduri despre &8222;Goodbye, happy place sau despre cum mă mut&8221;

Lasă un răspuns

