5 conturi inspiring de Instagram

Image result for instagram

Instagram este una dintre rețelele mele de socializare preferate, pentru că mă inspiră și se pliază pe pasiunea mea pentru fotografie. Cam ăsta e și motivul pentru care postez ca nebuna, mai multe aici:  https://www.instagram.com/beatrice_c11/ 

În multa vreme pe care am petrecut-o pe Insta în aproape 2 ani, am descoperit câteva conturi pe care chiar merită să le urmărești. Din punctul meu de vedere acum, gusturile nu se discută. Nu sunt mare fangirl, dar apreciez când lumea face artă.  În general cred că am o slăbiciune pentru păr colorat și tatuaje. Și cafea. Poate părea că toate se copiază între ele și seamănă, dar eu am câteva care ies din tipar. Dă follow să-ți mai inveselească feedul.

1.Luanna Perez

Cred că aș putea scrie un întreg articol doar despre ea, pentru că e absolut genială. Goals as fuck. Roșcată, eyeliner perfect, majoritatea pozelor profi cum eu nu voi avea prea curând în New York. Stilul ei vestimentar e ce trebuie și cred că m-a ajutat în perioada liceu.

City views on this weather 🙌🏼😍 hope you all had a beautiful Sunday

A post shared by Lua (@luanna) on

2.jaglever

Tipa asta are breton. BRETON. Și ei chiar îi stă bine.

Good morning babes! I hope you're all having a lovely weekend. 💕

A post shared by Rachel Iwanyszyn (@jaglever) on

3.Noelle Downing

Contul ăsta mi se pare foarte flower power, happy happy joy joy. În plus, ador faptul că tipa e super confident, având în vedere greutatea. Nu, nu vreau să spun ceva rău legat de asta, nu e grasă, dar în condițiile în care sunt promovate corpuri din gama 90-60-90, e sănătos să existe și alte perspective.

4.Vintageena

Pace, Univers, multe poze no make-up și natură.

5.pomshine

Picioare cu tatuaje.

 

Presimt că va exista și partea a doua a articolului, pentru că mai sunt o grămadă de conturi mișto.

Pace, kissez.

Lasă un răspuns

