Hai să citim în stele. Vrei să-ți citesc și în cafea?

IMG_9137.JPG

Mi-am dat seama că n-am mai scris de foarte mult timp despre iubire. Și parcă mi-e cam dor.  A existat o perioadă în care abordam ca disperata subiectul ăsta, mă obseda, mă consuma, aveam alte principii și trăiam altă serie de experiențe. Și inimi frânte, asta e, cui îi mai pasă. Despre el ăla pe care credeai că nu îl mai uiți niciodată și de care acum puțin îți pasă.

So, here we go, Betty cu sirop din nou.

În copilărie ți se insuflă tot felul de povești despre cum îți vei găsi prințul și veți trăi fericiți până ajungeți bătrâni, eventual cu un copil sau doi. Ți se spune că dragostea face planeta asta să funcționeze, ne face mai buni și mișcă niște mecanisme. Că vei crește, vei cunoaște un tip, se întâmplă magia și aia e, vă iubiți. Dar nimeni nu îți zice și că înainte să îl găsești treci printr-o mulțime de încercări eșuate și suferi și plângi. Că și dragostea asta e complicată. Că dacă era si mplă ce sens mai avea?

Iubirea este destul de overrated. Până ți se întâmplă ție. Și după parcă ți se schimbă prioritățile și perspectivele. Vezi totul diferit. Și roz cu sclipici și inimioare. INIMIOARE. Ai creierul un glob din ăla de cristal în care-ți ninge cu inimioare. Ești ușor prostuță și începi să salivezi pe pernă când te uiți la perete și te gândești la el. Că așa mai faci tu.

Și vii cu eterna întrebare.  Ești tu singura fraieră băgată aici emoțional? Și mergeți pe deducții, matur tare. Hai să citim în stele. Hai să ne holbăm la cer și să ghicim. Vrei să-ți citesc și în cafea?

Dar e așa, pe vibe. Despre cum te face să te simți. Plus ceva clișeu.

Bla bla. Viața mea e mai mișto de când ne cunoaștem. Bere. Ce-i cu mine că mie nu-mi plăcea berea.

Poate așa te schimbă sentimentele astea. Ajungi în haluri noi care-ți plac. În bine.

Să fim. Simplu.

Îmbrățisări calde și parfum și goals as fuck și vrei cam multe coboară de pe norișor.

Că așa vrei, copil egoist care paradoxal îți vrea și ție binele. Don’t be sad.

Măcar acum nu mai scriu tristețe de fetiță de 12 ani. Sunt obosită.

Dă-i mesaj că nu pățești nimic.

Lasă un răspuns

