Pretty Little Liars <3

Image result for pretty little liars

*Mi-am dat seama că am terminat serialul săptămâna trecută și nu am scris un articol despre el, așa că here we go. Încerc, pe cât posibil, să nu dau spoilere. 

Nu sunt sigură când am auzit prima dată despre Pretty Little Liars, dar cert este că nu îmi trezise interesul. Știu că la un moment dat mi-a spus cineva că se uită și la mine în cap îmi imaginam cum e genul acela de serial pueril cu tipe plictisitoare. Not at all. Nici cum am început să mă uit nu-mi mai amintesc clar, a fost ceva de moment. Care a tot continuat, pentru că nu ai cum să dormi la două noaptea când descoperi unele dintre cele mai mari secrete de acolo.

Rezumat extra-scurt? 

Cinci prietene, niște cyberbullying, familii complicate, liceu. Mister. Mult mister. Și totul e fucked up. Adică atunci când crezi că nu se poate întâmpla nimic mai wow, se pare că ești surprins. Dramă. Iubire. Crime. Outfituri mișto. Băieți drăguți. Stalker. Momente funny. Nu știu ce să mai zic, e genial. Și sigur nu aș fi putut să îl văd în șapte ani cât a durat, m-ar fi apucat crizele. Oricum, sunt supărată că s-a terminat și mă mir că am reușit să mă abțin din a deschide articole care dezvăluiau cine e A. Despre cine vorbesc aici? Esența PLL, vei vedea. Aș mai zice, dar nu mă pricep la descris fără spoilere și nu vreau să ruinez viața nimănui.

Mai tresari uneori când vezi vreun hanorac negru sau vibrează un telefon, te mai apucă paranoia, te implici emoțional și trăiești fiecare experiență acolo cu personajele. Cel puțin eu am plâns în anumite momente și m-am identificat. Cred că Hannah a fost preferata mea, probabil pentru atitudinea de „Bitch, I don’t care”.

Temele abordate sunt diverse, de la principii de bază ale prieteniei la comunitatea LGBT, crime, hackeri, relațiile cu părinții, iubire, boli psihice. And more.

Am scris atât de random și mediocru aici încât nu știu dacă înțelege cineva ceva, dar sunt prea multe informații și pur și simplu mi-e greu să selectez. Ideea e să te uiți. Trebuie.

Ce înveți? (pentru că se presupune că rămâi cu ceva din fiecare serial/film/carte) Dacă oamenii ăștia au reușit să treacă prin atâtea, și tu poți să supraviețuiești. Plus câteva chestii despre dragostea platonică și luptă și cum să fii fearless.

Și ăsta e Caleb

Image result for pretty little liars

Și niște gifuri pe care mi-a fost greu să le aleg:

 

Image result for pretty little liars gifs

Related image

Image result for pretty little liars gifs

 

Image result for pretty little liars gifs

Related image

Image result for pretty little liars gifs season 6

Image result for pretty little liars gifs

 

Image result for pretty little liars gifs season 6

Image result for pretty little liars gifs season 6

Image result for pretty little liars gifs season 6

Image result for pretty little liars gifs season 6

Image result for pretty little liars gifs season 6

Lasă un răspuns

